diumenge, 6 de gener del 2013

Canvis

Aprofito el canvi de look del blog per a canviar una mica de rumb.

Quan vaig obrir aquest blog, la meva primera idea era mostrar TOT allò que escrivia. Fer públic el que anava modificant, el que canviava de cada poema, que els lectors poguessin seguir el procés de l'escriptura. D'això venia l'incandescent: els poemes estaven vius, "en calent", s'estaven cuinant, encara cremaven.

Mica en mica, però m'anava autocensurant perquè no és gens agradable mostrar els errors en públic. Preferia desar els poemes "a la nevera" fins que no n'estava segura.

Més o menys així ha estat fins ara. De fet, no hi ha ni un ordre cronològic que permeti esbrinar en quina època està escrit cada poema ni a quin poemari pertany. Això, ara mateix em destarota una mica. Els poemes estan barrejats i són d'estils bastant diferents. A més a més tinc la sort que alguns d'ells ja han estat publicats i que els dos poemaris que tinc acabats De sobte, un estiu i Construcció de la nit, estaran en forma de llibre ben aviat; per tant si ja estic fent pública la meva obra, quin sentit té per a mi aquest blog?

He decidit tornar d'una manera un xic modificada, a la meva idea inicial.

Estic en procés de preparar la meva següent obra i l'únic que sé és que estarà relacionada amb l'èpica. D'ara endavant faré públic aquest procés, tan sigui publicant el que vaig escrivint com comentant el que llegeixo i el que penso sobre el tema. A veure què passa.

Blog nou, vida nova

2 comentaris:

Carso ha dit...

Doncs anirem llegint aquesta vida nova. Èpica? Bé, la primera poesia era èpica, així que no ens ha d'estranyar.
Per cert, t'ha arribat alguna cosa per correu postal?

Petons!

Anna Pantinat ha dit...

no, no m'ha arribat res a part de factures :-(